Monday, June 10, 2013

Fotografii macro...

 Nu credeam că fotografia o să mă fascineze atât de mult, încât să îmi atârn de gât de dimineață aparatul de fotografiat și să fac fotografii oriunde mă aflu. Detaliile m-au interesat întotdeauna, însă nu am avut un aparat atât de performant încât să văd aceste detalii și imortalizate. M-a amuzat să văd că, odată ce am descărcat fotografiile pe computer, am descoperit detalii pe care nu le-am văzut atunci când am făcut fotografia, de exemplu: albine, muște și alte insecte. Este uimitor să vezi prin intermediul fotografiei lucruri pe care cu ochiul liber le observi mai greu.
Fotografia mă definește, fiecare vede altceva în jurul său. Eu fotografiez ce mă interesează mai mult. Cineva m-a întrebat zilele astea: și ce faci cu aceste fotografii? Am zâmbit și i-am răspuns: le păstrez. Sunt ale mele, le-am făcut eu și mă voi uita mereu cu plăcere la ele.
Postez câteva din multele fotografii făcute:














No comments:

Post a Comment