Thursday, February 17, 2011

Din nou...



După ce am făcut o pauză de vreo trei ani, m-am gândit să încep un alt blog:). Uneori mintea noastră are nevoie de un spațiu unde să se desfășoare.
Am ales să încep acest blog cu o fotografie realizată de mine în toamna anului 2008 cu un aparat foarte performant ... din păcate nu știu ce tip de aparat era ......
Am realizat fotografii cu multe aparate, sigur fiecare are specificul său, însă importantă este fotografia care rezultă. Mă interesează mult îmbinația de lumini și umbre, apropierea și depărtarea în fotografie, apoi unghiul din care este facută
Pe acest blog sunt postate fotografii realizate de mine în anii aceștia, atât fotografii ale pieselor pe care le lucrez (împletesc), cât și fotografii făcute în jurul meu, în locurile pe unde merg sau fotografii din domeniul culinar, însă acest domeniu nu este prevalent aici. 
Acesta este un spațiu unde postez realizările mele, modeste sau mai reușite....
Este interzisă copierea și postarea acestor fotografii în alte spații pe internet fără acordul meu.

Ulica


Lumea de dincolo de oglindă ..... adică lumea din spatele ochilor noștri ... lumea din spațiul concav al lentilei, imaginea răsturnată și, poate, imaginea care este de fapt adevarată. Lumea are fețe nenumărate, aici veți descoperi una dintre ele....


No comments:

Post a Comment